Klachten
Klachten
Wanneer u een klacht heeft over de bestelde goederen, geleverde diensten of onze dienstverlening verzoeken wij u uw klacht toe te zenden per e-mail aan info@easy-noisecontrol.nl o.v.v. "klacht" in het onderwerp. In de inhoud van de mail verzoeken wij u de volgende informatie op te nemen:
- Uw bestelnummer en besteldatum
- De bestelde goederen
- De aard van de klacht
- Uw verwachting t.a.v. een goede oplossing
Wij zullen uw klacht binnen 5 werkdagen behandelen. U ontvangt een ontvangstbevestiging van de klacht en binnen 14 dagen geven wij een inhoudelijke reactie op de klacht.
Retouren / Ruilen
In bepaalde gevallen (zie algemene voorwaarden) mag u binnen een bepaalde periode een product zonder opgave van reden retourneren. U krijgt dan uw geld terug. Wanneer het recht van retourneren niet van toepassing is verzoeken wij u om telefonisch contact met ons op te nemen; wellicht dat we samen tot een oplossing kunnen komen.
Kijk voor de volledige informatie op onze pagina over retourneren.
Klachten van consumenten
Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).